کاشت مژه طبیعی (نچرال) + مزایا و مراقبت های پس از آن

داشتن چهره‌ای زیبا و چشمانی خوش حالت تاثیر بسزایی در جذابیت افراد دارد. از این رو امروزه تقریبا تمامی بانوان به دنبال روش‌هایی برای افزایش جذابیت بخش‌های مختلف چهره خود هستند. یکی از این روش‌ها استفاده از تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه است. یکی از انواع اکستنشن مژه اکستنشن نچرال یا طبیعی است که به عنوان راهی برای افزایش جذابیت چشم‌ها در بانوان شناخته می‌شود. در این روش مژه‌های مصنوعی روی مژه‌های طبیعی قرار می‌گیرند و جلوه‌ای خاص به چشمان شما می‌بخشند. برای شناخت بیشتر اکستنشن مژه نچرال در ادامه این مطلب به بررسی انواع اکستنشن مژه نچرال، مراحل انجام اکستنش مژه نچرال و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت.

 

نحوه انجام اکستنشن مژه نچرال

پیش از هر چیز برای استفاده از تکنیک اکستنشن مژه باید به سراغ یک متخصص کاشت و اکستنشن با تجربه و با مهارت بروید. در این روش ابتدا یکی از متخصصین میزان فضای لازم برای اکستنشن مژه را مشخص کرده و سپس مژه‌های طبیعی در فضای طراحی شده قرار گرفته و با استفاده از چسب‌های مخصوص نصب می‌شوند. توجه داشته باشید که تمامی این مراحل باید نزد یک متخصص مجرب انجام شود تا از بروز هرگونه آسیب جلوگیری شود و اکستنشنی تمیز و اصولی داشته باشید.

خدمات زیبایی: مرکز تخصصی اکستنشن مژه در تهران

مزایای اکستنشن مژه نچرال

داشتن مژه‌های بلند و پر یکی از عوامل بسیار موثر در افزایش جذابیت چشم‌ها به شمار می‌آید. از این رو انجام تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه مزایای زیادی را در این زمینه به همراه خواهد داشت. اگر مژه‌های شما به صورت ژنتیکی کم هستند و یا در طول زمان به هر دلیلی کاهش یافته‌اند می‌توانید با استفاده از اکستنشن مژه طبیعی جلوه‌ای نچرال و زیبا به چشمان خود ببخشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای اکستنشن مژه طبیعی بی‌خطر بودن آن است چرا که این روش در مقابل کاشت مژه مصنوعی خطر و آسیب کمتری را به دنبال دارد و به راحتی قابل نگهداری است. از مزایای دیگر آن نیز می‌توان به طبیعی بودن، صرفه جویی در زمان هنگام انجام مراحل آن، عمر طولانی‌تر، خروجی بهتر و استفاده آن برای سنین مختلف اشاره کرد. در نتیجه شما می‌توانید اکستنشن مژه طبیعی را به عنوان روشی بی‌خطر و مناسب برای ایجاد جذابیت در چشم‌ها در نظر بگیرید و با گرفتن مشورت از متخصصین این حوضه از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: کاشت مژه موقت چیست؟ + مراقبت‌های پس از انجام آن

معایب اکستنشن مژه نچرال

جدا از مزایای متعدد انجام اکستنشن مژه این روش نیز مانند هر تکنیک دیگری دارای معایبی نیز هست. اگرچه که انتخاب یک فرد متخصص برای انجام این کار می‌تواند آسیب‌های ممکن را تا حد زیادی کاهش دهد اما همچنان با رعایت نکردن بعضی از نکات پس از انجام کاشت و اکستنشن خطراتی برای چشم‌ها و مژه‌ها وجود دارد. استفاده از انواع اکستنشن مژه می‌تواند عوارضی را برای پوست، چشم و مژه‌ها از قبیل حساسیت پوستی، درد، التهاب، ورم شدید و نازک شدن مژه‌های طبیعی شما را به همراه داشته باشد. اکستنشن و کاشت مژه می‌تواند باعث شکستن، نازک شدن و یا ریختن مژه‌های شما شود. البته با رعایت نکات و مالش ندادن چشم‌ها می‌توانید تا حد زیادی از بروز این عوارض جلوگیری کنید.

مراقبت‌های پس از انجام اکستنشن مژه نچرال

اکستنشن مژه روش خوبی برای داشتن مژه‌هایی بلند و پر‌پشت است. با این حال انجام این کار می‌تواند برای چشم و مژه‌های شما آسیب‌هایی را به دنبال داشته باشد. برای جلوگیری از این آسیب‌ها باید مراقب‌های لازم را بعد از انجام اکستنشن و کاشت مژه به خوبی رعایت کنید. اکستنشن مژه نیز مانند هر تکنیک زیبایی دیگری برای ماندگاری بیشتر و بروز عوارض و آسیب کمتر به مراقبت نیاز دارد که در ادامه این بخش به بررسی مراقبت‌های لازم پس از انجام اکستنشن مژه نچرال خواهیم پرداخت.

  • اگر ظاهر مژه‌های شما نامرتب است برای مرتب کردن آن‌ها از برس مژه استفاده کنید و آن‌ها را نچینید.
  • چشمانتان را مالش ندهید و به آن‌ها فشار وارد نکنید.
  • تا 24 ساعت از خیس شدن و در معرض آب قرار گرفتن مژه‌ها جلوگیری کنید.
  • روی صورت خود نخوابید.
  • حداقل به مدت 24 ساعت پس از انجام اکستنشن از استفاده از استخر کلردار، سونا، اتاق بخار و یا تخت آفتاب‌گیر خودداری کنید.
  • از لوازم آرایشی چرب و یا پاک کننده‌های آرایشی اطراف چشم استفاده نکنید.
  • از رطوبت و یا هر مورد دیگری که باعث شل شدن و یا تجزیه شدن چسب مژه می‌شود دوری کنید.

آموزش ببینید: دوره صفر تا صد آموزش کاشت مژه

سخن پایانی

داشتن چهره‌ای زیبا و جذاب خواسته تمامی افراد و به ویژه بانوان است. یکی از بخش‌های تاثیرگذار در زیبایی چهره چشم‌ها است. داشتن مژه‌هایی بلند و زیبا علاوه بر زیبای چشم‌ها به ایجاد تغییرات مثبت کلی در چهره نیز کمک می‌کند. از این رو امروزه بسیاری از بانوان به استفاده از انواع تکنیک‌های کاشت و اکستنشن مژه پرداخته‌اند. انجام تکنیک اکستنشن مژه مانند هر تکنیک زیبایی دیگری علاوه بر مزایای متعدد دارای معایبی نیز هست. از این رو پیش از هر اقدامی در زمینه انجام تکنیک‌های اکستنشن مژه لازم است که با متخصصین مشورت کنید و کار خود را پیش یک فرد با تجربه و با مهارت انجام دهید و همچنین بعد از انجام آن برای جلوگیری از هرگونه آسیبی مراقبت‌های لازم را به خوبی رعایت کنید تا از داشتن چشمانی جذاب و فریبنده لذت ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *