لوازم آرایش مورد نیاز دختران نوجوان { 7 لوازم مهم }

لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان

قطعاً هیچ آرایشی همانند میکاپ های ساده و نچرال برای دختران نوجوان مناسب نبوده و به زیبایی بیشتر آن‌ها کمک نخواهد کرد. درحقیقت دخترها وقتی به سن نوجوانی و جوانی نزدیک می‌شوند، اشتیاق بیشتری برای داشتن یک کیف لوازم آرایش کامل و کاربردی خواهند داشت.

اما یک دختر جوان چه لوازم آرایشی نیاز دارد؟ در ادامه این مطلب با الهه بیوتی همراه باشید تا بهترین لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان را به شما معرفی کنیم. تا بتوانید برای خرید راحت‌تر اقدام نمایید.

لیست لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان

قبل ‌از هرچیز باید بدانید که و آرایش و میکاپ برای دختران نوجوان به یک پکیج کامل لوازم آرایشی نیاز ندارد. به ‌طور معمول دختران جوان پوست شاداب و سالمی دارند. برای از بین رفتن جوش‌ های بلوغ نیز نگرانی وجود ندارد. چرا که آن‌ ها به‌ مرور زمان از بین می‌روند.

به‌ همین خاطر اگر آن‌ها بتوانند به یک روتین پوستی مناسب داشته باشند، دیگر به کرم پودرهای بسیار عجیب‌ و غریب و کاور بالا نیاز نخواهند داشت.  لوازم آرایشی دختران متشکل از موارد زیادی نبوده و انتخاب آن‌ها پیچیدگی ندارد.  دختران می‌توانند با به تعداد محدودی از لوازم آرایش یک میگاپ و زیبا و ساده را داشته باشند. در ادامه به مهم‌ترین لوازم آرایشی که هر دختر نوجوانی به آن نیاز خواهد داشت، می‌پردازیم.

برای آموزش کاشت ژل ناخن لطفا به سایت الهه بیوتی مراجعه نمایید.

 کرم مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب

از جمله لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان، می‌توان به کرم ضدآفتاب اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود که از سنین نوجوانی حتماً دختران را با اهمیت کرم ضدآفتاب آشنا کنید. اگر خود شما نیز یک  دختر نوجوان هستید باید بدانید که مهم‌ترین قسمت در هر آرایشی کرم مرطوب کننده و کرم ضدآفتاب است.

کرم مرطوب کننده  باعث آب ‌رسانی به پوست می‌شود. تفاوتی ندارد که پوست شما چه نوعی باشد بنابراین تولین لوازم آرایش مورد نیاز یک دختر نوجوان پیش ‌از آرایش استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب است. شما باید برای انتخاب این محصول نوع پوست خود را در نظر بگیرید. به‌ طور مثال برای پوست چرب کرم مرطوب کننده مخصوص پوست های چرب را خریداری کنید.

 مرحله بعدی استفاده از کرم ضدآفتاب است. کرم ضدآفتاب و می‌تواند از پوست در برابر اشعه آفتاب و آلودگی‌های هوا محافظت کند. به‌ همین خاطر شما قبل ‌از این ‌که از خانه بیرون بروید، باید حتماً به مقدار دو انگشت کرم ضدآفتاب را روی صورت بزنید. این کار باعث شده تا پوست شما هیچ‌گاه لک نداشته و دچار کدری نشود.

پنکک برای آرایش دختر نوجوان

 شاید  این موضوع را ندانید اما کرم پودر برای آرایش دختر دختران نوجوان انتخاب مناسبی نیست. زیرا  آن‌ها دارای  پوست سالم و شاداب بود و کرم پودرهای سنگین و پوشاننده گی بالا تنها می‌تواند به آسیب جدی به پوست وارد کند. برای زیر ساخت میکاپ بهترین لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان پنکک است که در مدل‌های مختلفی با تناژ رنگی متنوع در بازار موجود می باشد. این محصول به بافت اصلی پوست هیچ‌گونه آسیبی نمی‌رساند.

 
بیشتر بخوانید : دوره آموزش رنگ و مش

بی‌بی کرم

 درصورتی‌که علاقه ای به استفاده از پنکک ندارید، بی‌بی کرم جزو انتخاب‌های مناسب خواهد بود. این کرم‌ها دارای مرطوب کننده و ضدآفتاب بوده و می‌تواند ان جایگزین مناسبی برای کرم پودر و پن‌کیک باشد. همچنین بی بی کرم بسیار سبک بوده و هیچ‌گونه آسیبی به ‌همراه نخواهد داشت.

 لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان

کانسیلر مهم ترین لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان

 برای اصلاح و رفع  تیرگی‌های صورت کانسیلر جزء لوازم آرایش ضروری برای دختران نوجوان به حساب می‌آید. این محصول درواقع یک اصلاح‌ کننده صورت بوده که می‌تواند پف زیر چشم، سیاهی زیر چشم، جوش‌ها و لکه‌ها را تا حدودی بپوشاند. شما باید مقدار کنسل را روی قسمت‌های مورد نظر خود زده و با اسفنج مرطوب آن را محو کنید تا این‌گونه صورت ای یکدست و زیباتر شود.

 سایه چشم

یکی از دیگر از لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان سایه چشم است. سایه چشم می‌تواند متشکل از رنگ‌های بسیار شاد یا رنگ‌های نود باشد. البته که ما برای داشتن یک  میکاپ ساده و ترند رنگ های نود را پیشنهاد می کنیم.

رژ لب و بالم لب

این روزها استفاده از بالم لب در میان دخترهای جوان و نوجوان بسیار طرف‌دار دارد. در حقیقت این محصول می‌تواند رنگی بسیار طبیعی و زیبا را به لب‌ها بدهد که سبب شده آرایش بسیار طبیعی و ساده باشید. همچنین  لیست لوازم آرایش مورد نیاز دختر نوجوان در وجود چند رنگ رژ لب نیز لازم است.

 
بیشتر بخوانید : آموزش دوره های گریم و میکاپ
 

ریمل

 یکی دیگر از لوازم آرایش‌های مورد علاقه‌ی دختران نوجوان ریمل برای آرایش چشم است. اگر شما به‌ عنوان  دختر نوجوان تازه می‌خواهید آرایش را یاد بگیرید، قطعاً عاشق ریمل خواهید شد چرا که سبب شده تا چشمان شما را زیباتر از آن‌ چه که هست، دیده شود.

 منبع : www.lorealparisusa.com
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 7 میانگین: 4.1]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *